Levering & bestellingen

Veelgestelde vragen:

Met het AGIB-routesysteem worden alle klanten om de zeven weken bezocht.

Ja, onze klanten worden aan een vaste vertegenwoordiger gekoppeld. Deze persoon is je aanspreekpunt, diegene zorgt ervoor dat je alles op tijd in huis hebt.

Uitgangspunt is dat je steeds voldoende op voorraad hebt. Mocht je tussen twee bezoeken in nog iets nodig hebben, dan kunt je dit bestellen per telefoon, app of e-mail. Wij leveren het dan via DHL of eigen vervoer. Dit is voor vaste klanten meestal gratis.

We sturen één week voor het geplande bezoek onze AGIB-Tip toe. Dan weet je dat we in de week erna komen. In de AGIB-Tip staat interessant nieuws, informatie en wat er in de aanbieding is. Op het speciale invulveld kun je jouw bestelling noteren en klaarleggen bij de melktank.

Je kunt je bestelling klaarleggen in het tanklokaal of je geeft het door aan de vertegenwoordiger. Als je niet thuis bent, neemt de vertegenwoordiger telefonisch contact op. Vaak vullen we dan aan wat er doorgaans gebruikt wordt.